10.11.15

The Pakatan's

Assalamualaikum
tajukk entry The Pakatan's? kenapa? pelik? maaf ini bukn parti pakatan rakyt or so on semua tu this is about friendship 'pakatan' haha okaylah atceli the pakatan's ni geng2 gegirl pomsix aii yg mmg rapat gile nak mateyyy hahaha mateyy sangot :>
okay the pakatan's ni ad 5 org let me introduce dkt chouls satu2 kayh kahkah! 
first Umi Damia binti Uyub
okay mangkuk ni aku kenal dari zamn sekolah mengh lagi even aku satu skolah dgn dia srtr masa form4 yeler dulu kn im not Jalorien stdnt sbb msa pmr i skolah dkt SMART hm hm aku strt rapt sbnanye masa form5 sbb meja kot haha so still dkt jalor lg dh rapat and and and masa dkt jalor ad sorng ckgu pnggl kitaorg 6jahanam haha sbb sbb sbb haa sbb kitaorg ni hm hm ckgu target utk A sejrh hha atceli ad bnde lain lg nk kata bega takdo ah bega na tp so so lah kahkah! so aku dgn umi mmg ad minat yg sama cita2 yg sama hm hm msa spm lg kitaorg mmg nk msok form6 so alhamdulillah dpt satu skolah yg sama haha masuk pulak asrma dorm yg sama lg mmg set2 jaloriean jelah ni so so so smpai sem 2 kitaorg kluar asrma ddk rmh sewa yeaay so we are housemate kitaorg ddk rmh tu brdua je haaa gigih kau ats sbb2 yg trntu hmm so nk dikatakn umi ni paling rapat jgk lah sbb sesme je dri dlu an an an 
second Noraniszazaliana binti Ismail
okay this minachi gua kenal bru je lagi masa msok form6 so rapt sbb satu dorm memula takde ah rapt sngt tp lelme boleh rapat and and satu class tdo sekatil sebantal ddk seblh2 ha pa lg ap lg haha nk dikatakn dlm pakatan ni jaja lah paling bega kahkah! sbb ap? semua jenis mslh dia buat fly ap lg kahkah fuhhh.... then kira thn ni lah jaja jd Ketua Aspuri fuhh dak2 bega set2 jd ajk je kauu haha hm hm tp masa aku kluar asrma kurng sikit ah dgn jaja mybe dia trse kot hmm bkn mybe tp mmg dia trse hmm tapi haa tp lps aku dgn umi kluar asrma rmh sewa kitaorg lah jd rmh The Pakatan's so jaja klau nk fly ke malas blk rmh dia ke haa dia akn blk dkt rmh sewa kitaorg hmm so brguna gak gua dgn umi ni kluar asghamaaa kahkah! so maaf tp antra pakatan aku paling sayang jaja kahkah sbb dia gemokkk sbb dia lawak gila babiii asyk nk mngelabh dplopatjam padahal bnde kecik dia suke pndng bnde tu jd isu besr rsa nk pijk je gemok tu huhhh
third Nurshahirah binti Othman
okay this girl are so crazy kahkah okay lahh aii kenal shapen ni masa form1 lagi sbb dak2 sukn tp takde lah rapat sngt haha Apen Polka II hmm sape tah kenal dak2 sukan tampin kn kahkah! so unexpected teblig boleh jmpe dkt pomsix and boleh rapat haa hmm antra pakatan ni dia paling pelik ahh bkn sikit tp bnyk hm aku tak phm species manusia ap shapen ni kahkah tp hmm bab friendship hm sis tabik mangkuk ni hmm enth lah mybe dia ditkdrkn lahir jd manusia riak takbur tp she the one.. the one friend yg sush nk dpt dkt muka bumi Allah yg luas ni hoohhh... she beautiful serious pretty af dohh kahkah kalau mangkuk ni baca maun brbakul2 makian di sedekahkn...
Last Intan NoorDeanna binti Abd Rahman
okay intan ni pon sis kenal masa dkt jalor lg rapt sbb masa form5 ddk sblh2 meja then dpt msok form6 dpt satu dorm tp hmm antra pakatan ni intan palng kurng sikit sbb dia mne nk stick dgn pakatan knkn hm so sush ah nk ckp taktau nk cite ssh nk describe sbb she like walk alone klau ad ad klau takde dh k fullstop
Maaf takdpt nk payung gmbr The Pakatan's sbb haha gua on guna laptop gmbr tak transfer so The Pakatan's where ever you are promise tht we are never forget each other cause im truly love all of you sahabat.. hmm gaduh2 tu adat lah brkwn kn tapi gaduh kita gaduh adik bradk hm nasht kita nsht adk bradk.. aku taktau mcm mne aku akn rindu korang bila kita dh jauh nnti hmm aku taktau dkt spe aku nk mngedik mnganjing mmbahan dngn lawak hambar dgn mudah trhibur dghn mnyakitkn hati bila takde korang.. aku msti rndu pelat2 gedik jaja dia pnye keras kpla pasl relationship dia aku msti rndu umi pnye mnyakitkn hati org tu aku msti rndu shapen pnye bodoh dia yg lawak mudah trhibur tu serious i'll miss it tho please jnji dgn aku dont forget our memory hmm 

No comments:

Post a Comment

Komentar Komentar